Tuesday, June 14, 2011

Hadiah Birthday Aku :( Sedih Kud time niee

redha dgn tuhan saje na buad mcm mne kan
dugaan tuhan kn.time niy tga bbq kelas aku .
kiranya sambut bfday aku sekali laa.
tapi nie la Hadiah Paling Best sekali Aku dpat .
HAHA .Thanks sgt Aliah syafina , Danny tolong aku time
aku excident uh .Klu tade korang nta laa aku mcm ne kann .
Teaya kasri Paling risau tauu sampai kene mara dgn aku pulak uh
maklum la orang tgah sakit kan .Dah la time uh ta Igt pape dah banyak kali Aliah syafina cakp dgn aku tapi aku lupa jgaa .HAHAH
Teaya kasri banyak tolong aku time uh ,biase la gf sape ta rsau bf dea excident kan .Dea la tolng lap kn drah ak,sapu kan ubat dkt aku ,bwa g klinik lagi tauu mmg ambl berat betul psl aku :)
fone,jam aku pda teaya time uh dea bule bwa balik kn mcm ne na mntk otak tga blurr time uh lgpun aku kene jahti muka .
hee.Dah la ade gf nie txt kt fone aku ajk main msg
lak uh mmg care la kn teaya pun buad mcm biase time pulang
fone tapi dalm hati dea TERBAKAR jea.Sabar laa tuu ktakn
huuu
                    

No comments:

Post a Comment