Monday, February 28, 2011

teaya kasri

                                                


jatung hati saya iloveyouu syg<3
21.2.2011

andai pernah ada permintaan indah
ingin ku pohon masa berulang kembali
saat terindah bersama kamu
disaat kau adalah milikku
andai pernag aku dihatimu
...kenangku kembali walau ia menguris hati
ingin aku kembali
indah disana bersama kamu
biar selamanya aku disitu
aku terbang tinggi
terbang bersama dirimu
biar sampai syurga
aku terbang tinggi
terbang bersama dirimu
biar sampai syurga cintaku
biar selamanya aku disitu
aku terbang tinggi
terbang bersama dirimu biar sampai syurga
aku terbang tinggi
terbang bersama dirimu biar sampai syurga
semau terindah
bila hanya ada kamu
andai arasy menyeru aku pergi
biarku melangkah seiring cintamu..

  

No comments:

Post a Comment